امــروز: شنبــه 25 آذر 96 | کاربــران آنلاین: 646 | 1003 (1396/09/20)
صفحه اصلی سایتراهنمای سامانهکلیه مراکز آموزش مداوم کشورمعرفی سامانه آموزش مداومپرسش های متداولپشتیبانی سامانه
 
ورود کــاربــران
 
 
نام کاربری مشمولین کدملی می باشد
نام کاربری:    
رمز عبور:
عبارت فوق را در کادر ذیل وارد نمائید





هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سامانه
رمز را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
 
نماد اعتماد الکترونیک
 
 
 
پرداخت الکترونیک
 
 
   
 
پرسش های متداول
 
 
 
1- هنگام عضویت در سامانه و با وارد کردن کد ملی پیغام"اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شده"را مشاهده میکنم؟ کاربر محترم در صورت مشاهده چنین پیغامی دانشگاهی که سامانه به شما معرفی میکند،به عنوان مرکز میزبان شما محسوب میشود . لذا می توانید جهت دریافت رمز عبور خود با آن دانشگاه تماس حاصل فرمایید .
[سوالات]
2- با وجود وارد کردن صحیح کد امنیتی با پیغام "کد امنیتی اشتباه است" مواجه می شوم ؟ کاربر محترم در این صورت می توانید یکبار بر روی لینک "صفحه اصلی " کلیک نمایید و مجددا اقدام به وارد کردن اطلاعات خود نمایید .
[سوالات]
3- هنگام بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل موفق به دریافت رمز عبور خود نمی شوم ؟ کاربر محترم در صورتی که ایمیل شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، سیستم قادر به ارسال رمز عبور شما نمی باشد . برای اصلاح آدرس ایمیل خود می توانید با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
[سوالات]
4- هنگام بازیابی رمز عبور از طریق پیامک با مشکلاتی مواجه می شوم ؟ کاربر محترم در صورت مشاهده کردن هر کدام از پیغام های ذیل خواهشمند است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
  • شماره همراه وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه مطابقت ندارد .
  • سرویس بازیابی رمز عبور از طریق پیامک مرکز میزبان شما غیر فعال می باشد .
  • سرویس پیامک مرکز میزبان شما راه اندازی نشده است .

[سوالات]
5- برای اصلاح اطلاعاتی از پروفایل که قابل ویرایش نیست،"به استثنای کد ملی" چه اقدامی باید انجام داد ؟ کاربر محترم در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
[سوالات]
6- جهت ویرایش کد ملی در سامانه چه اقدامی باید صورت گیرد؟ کاربر محترم جهت اصلاح کد ملی خود خواهشمند است یک ایمیل با عنوان "تصحیح کد ملی" همراه با نام ، نام خانوادگی ، کد ملی صحیح و کد ملی اشتباه به cme@niosha.co.ir ارسال نمایید . پس از اصلاح کد ملی توسط واحد پشتیبانی سامانه مراتب از طریق ایمیل به شما اعلام می گردد.
[سوالات]
7- زمانی که برای مشاهده جزئیات برنامه اقدام می کنم ، لینک مربوطه کار نمی کند ؟ کاربر محترم برای اینکه بتوانید جزئیات برنامه را مشاهده نمایید :
  • از مرورگر Internet Explorer نسخه 8 به بالا استفاده نمایید .
  • در صورتی که از مرورگر Internet Explorer نسخه 9 استفاده می کنید ، لازم است آیکن Compatibility View فعال باشد.
  • از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نمایید .
  • از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید .

[سوالات]
8- برای پیگیری امتیازات ثبت نشده دوره هایی که از طریق سامانه ثبت نام و شرکت کرده ام،چه کاری باید انجام دهم؟ کاربر محترم در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی لازم است با مرکز برگزار کننده آن برنامه تماس حاصل فرمایید .
[سوالات]
9- مراحل ثبت گواهی های بازآموزی که قبل از راه اندازی سامانه دریافت کرده ام ، چیست؟ کاربر محترم برای ثبت امتیاز گواهی های کسب شده مراحل ذیل را انجام دهید :
  • به کارنامه باز آموزی خود مراجعه کنید .
  • با توجه به نوع گواهی "فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، خارج از کشور ، سوابق خارج از سامانه ما قبل سال 91" از طریق لینک مربوطه اقدام به ثبت سوابق خود نمایید .
  • جهت پیگیری و تأیید امتیاز سوابق ثبت شده لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .

[سوالات]